fbpx
Organizacija evenata,  Riznica_znanja

9 savjeta za upravljanje očekivanjima klijenata

Iskrenost, fleksibilnost i snažan rezervni plan ključni su za održavanje zadovoljstva klijenata tijekom nedostatka radne snage, problema s lancem opskrbe i drugih izazova povezanih s pandemijom u industriji događanja. Upravo zato smo odlučili napisati seriju članaka koji će vam dati savjete kako možete upravljati očekivanjima klijenata od samog početka organizacije.

U prošla 2 članka naveli smo čak 6 savjeta – iskrenost i edukacija, upravljanje očekivanje od samog starta, kreiranje alternativnih planova, prilagodba vremenskih rokova, prilagodba ugovora i budžeta, te kreiranje backupa. Ovog tjedna donosimo posljednja 3 savjeta:

1. Saznajte što je klijentima najvažnije.

Potaknite svoje klijente da jasno definiraju glavne ciljeve i prioritete svog događaja. Što oni najviše žele ili trebaju i koje su komponente ‘lijepo imati’? Nedostatak radne snage i problemi u lancu opskrbe globalni su izazovi koji utječu na sve industrije i zbog toga je potrebno donositi brze odluke i odrediti prioritete na temelju onoga što je klijentu najvažnije.

2. Potaknite klijente da prilagode svoj način razmišljanja.

Iako ovo može zvučati svetogrđe kada govorimo o organizaciji evenata, često treba pomoći klijentima da razmišljaju o sadržaju i vezama umjesto o logistici. Naravno, logistika događaja je stvarno velika odrednica njegovog uspjeha. Međutim, mislim da često pretjerujemo koliko je publici stalo do svih stvari u pozadini u odnosu na ono što stvarno dobiva od događaja.

To može značiti žrtvovanje određenog cvjetnog središnjeg dijela ili stavke jelovnika, ali više se fokusirati na ljudske interakcije koje se zapravo događaju za tim stolovima za večeru. Srećom, kada je u pitanju sadržaj i povezanost, to su stvari nad kojima obično imamo veliku kontrolu. To može značiti da moramo malo drugačije osmisliti događaj na početku, ili ćemo možda morati uvježbati svoje govornike da prezentiraju na nov način, ili učiniti nešto drugačije s našim prijavama .Ali na kraju, ako organizirate stvarno sjajan događaj na kojem se ljudi osjećaju kao da je njihovo vrijeme dobro potrošeno i da moraju surađivati ​​s drugim sjajnim ljudima, mogu biti vrlo opraštajući kada je riječ o tome koliko je dugo trebalo čekati u ili koliko su ukusni bili kolači za vrijeme pauze.

3. Provedite vrijeme njegujući svoje odnose i gradite povjerenje.

Tijekom krize, vaši odnosi s klijentima i dobavljačima važniji su nego ikad. Potrebni su vam dobavljači kojima vjerujete koji će biti iskreni prema vama kao što ste vi prema svom klijentu, i klijenti koji znaju da im dajete punu istinu o tome što se događa. Razvijanje tog povjerenja uz potpunu transparentnost, čak i ako je riječ o problemu, jedini je način da se prođe kroz teža vremena kada se problemi pojave, a da se pritom ne izgubi odnos s klijentom ili njihovi događaj.

4. GRATIS SAVJET: Ostanite pozitivni.

Iznad svega, budite pozitivna zraka sunca usmjerena na rješenje kroz olujne oblake. Vjerujte mi kada kažem, vaši klijenti će to cijeniti.