fbpx

6 opcija za kreiranje hibridnih evenata

Za organizatore koji žele zadovoljiti potrebe raznolikog portfelja sastanaka korištenjem različitih formata i pristupa, koncept hibridnih događanja je intrigantan. Zapravo, hibridni eventi mogu se održati na najmanje šest različitih načina, a organizator može koristiti nekoliko pristupa u svom portfelju, ovisno o primarnom cilju svakog događaja.

Svi znamo što su hibridni eventi. No znamo li zaista koje su nam opcije s kreiranjem i organiziranjem takvih evenata? U nastavku vam donosimo kratki uvod u njihove vrste, zajedno s faktorima koji svaki od njih čine više ili manje poželjnim za određene ciljeve.

Prijenos uživo

Najjednostavnija od hibridnih opcija, livestream je jednostavno jednosmjerna video i audio veza sadržaja s onima koji virtualno prisustvuju. Iako je to najisplativija opcija (iako je titlovanje neophodna komponenta), obično udaljenoj publici ne pruža priliku za interakciju s izlagačima ili osobnom publikom.

Istovremena opcija

Hibridna opcija koja je možda najzahtjevnija, istovremena, znači da postoje različiti programi za on-site publiku i publiku na daljinu iako sudjeluju tijekom istih datuma. Publici na daljinu može se predstaviti kombinacija uživo i unaprijed snimljenih sesija; ta će publika također trebati vlastitog moderatora koji će voditi online program. Na mjestu događanja, produkcijskom timu trebat će više ljudi i opreme za vođenje ne samo događaja uživo, već i za snimanje i emitiranje sadržaja u realnom vremenu s lokacije udaljenoj publici.

Multi-Site opcija

Hibridi na više mjesta uključuju više događaja uživo koji se održavaju u različitim gradovima u isto vrijeme, a svi su povezani sa središnjim mjestom, a možda i međusobno. Predavači sesija mogu se okupiti na središnjem mjestu ili se mogu rasporediti po dislociranim mjestima. Između svake prezentacije koja se emitira cijeloj publici, svaka lokacija vodi vlastite rasprave i umrežavanje.

Ovaj format održava snažan angažman live evenata, ali i smanjuje vrijeme putovanja i troškove dok omogućuje svim sudionicima da uzmu sav sadržaj. S druge strane, troškovi korištenja nekoliko prostorija na licu mjesta plus tehnologija emitiranja moraju se uračunati u jednadžbu.

Raspoređen format

Ovaj je format postao popularan vani, kod nas se još rijetko koristi, ali je svakako zanimljiv. Live događaj održava se nekoliko tjedana prije virtualnog događaja, što omogućuje live sudionicima da prate sesije kojima nisu prisustvovali dok su bili na licu mjesta. Virtualni događaj obično se sastoji od snimljenih sesija iz live događaja zajedno s virtualnim sesijama koje se mogu emitirati uživo ili su unaprijed snimljene. Za unaprijed snimljene sesije, govornik može moderirati forum za chat ako se virtualni događaj održava prema određenom rasporedu, a ne na zahtjev.

Alternativne godine

Ovaj format predviđa događaj uživo s ograničenom virtualnom ponudom koji se održava jedne godine, nakon čega slijedi potpuno virtualni događaj sljedeće godine. Ono što je bitno je da organizatori ispitaju i svoju publiku, kao i izlagače i sponzore kako bi utvrdili bi li ovaj format zadovoljio njihove poslovne potrebe.

U tijeku (ili 365) hibrid

Ovaj format rezultira manjim, češćim live događajima tijekom godine koji su nadopunjeni mjesečnim ili tromjesečnim virtualnim sastancima, a sve kako bi sudionici imali osjećaj kontinuiteta. Za industrije u kojima se propisi i/ili poslovni uvjeti brzo mijenjaju, tekući model može imati smisla. Možda imate iste stručne panele koji se sastaju nekoliko puta tijekom godine kako bi raspravljali o tome što se promijenilo od njihovog posljednjeg okupljanja i što to znači za igrače u industriji. Najveći nedostatak ovog formata, svakako je održavanje zamaha tijekom cijele godine, koji je zaista veliki posao koji zahtijeva opsežan i kohezivan marketinški program.