fbpx

5 razloga zašto u svoj sljedeći event trebate uključiti natjecateljsku komponentu

Ništa nije bolje od uzbuđenja koje nosi natjecateljska komponenta u bilo kojoj situaciji. Ukorijenjeno u našem DNK, natjecanje nam je pomoglo u borbi za resurse, hranu, sklonište i partnere, osiguravajući opstanak najjačih. I dok se danas možda ne natječemo iz istih razloga, natjecanje može promijeniti igru kada se uključi u vašu strategiju događaja. Bilo da se radi o prijateljskim utakmicama ili natjecanjima s visokim ulozima, natjecanje dodaje element uzbuđenja koji može pomoći vašim događajima da dosegnu nove visine i ostvare bolje rezultate. Od povećanja angažmana posjetitelja do povećanja izloženosti robne marke.

1. Povećajte angažman sudionika.

Sudionici koji su angažirani imaju veću vjerojatnost da će stvoriti pozitivnu vezu s markom. Ovo pozitivno iskustvo može dovesti do povećanja lojalnosti, usmene predaje, pa čak i budućeg posjećivanja događanja. Natjecanje povećava angažman događaja tako što koristi naše prirodne ljudske instinkte da se natječemo i pobjeđujemo. Uključivanjem izazova u vaš događaj svakako radite dodatne korake prema uspjehu svog eventa.

2. Iskoristite učinak dopamina.

Dopamin, poznat kao hormon “sreće”, neurotransmiter je koji igra ključnu ulogu u centrima za nagrađivanje i zadovoljstvo u mozgu. Kada sudionici osiguraju mjesto na vašoj ploči s najboljim rezultatima ili osvoje nagradu, njihovi mozgovi otpuštaju dopamin, koji pojačava njihovo ponašanje i motivira ih da nastave interakciju s vašom igrom i brendom.

3. Povećajte izloženost marke.

Prednosti natjecanja nadilaze samo stvaranje zabavnog i interaktivnog iskustva za vaše sudionike, jer također mogu pomoći u povećanju izloženosti robne marke. A promicanjem vašeg brenda kroz privlačno prilagođeno iskustvo, veća je vjerojatnost da će sudionici primijetiti vaš brend i podijeliti pozitivan dojam sa svojim kolegama ili kolegama putem društvenih medija i drugih kanala.

4. Humanizirajte svoj brend.

Osim unošenja zabave i interaktivnosti u vaš događaj, prilagođena natjecanja pružaju platformu za razne brendove da prikažu svoju priču na autentičan način. Uključivanjem vrijednosti brenda, poruke i jedinstvene priče u natjecanje, sudionici mogu doživjeti nezaboravnije iskustvo koje nadilazi puku promociju proizvoda ili usluge. Ovakvo pripovijedanje može pomoći u poticanju emocionalne veze, čineći da se brand više poveže s posjetiteljem.

5. Povećajte produktivnost na radnom mjestu.

Iako je natjecanje često povezano s individualističkim ciljevima, važno je napomenuti da suradnja također može igrati ulogu u iskustvu. Događaji temeljeni na natjecanju mogu se strukturirati tako da potiču timski rad i suradnju među zaposlenicima. To može ojačati odnose i komunikaciju između članova tima, što dugoročno može dovesti do povećanja produktivnosti.