fbpx

5 pravila za organizaciju uspješnog virtualnog eventa

Prošlog tjedna smo vam objasnili zašto su virtualni eventi dobra ideja, a ovog tjedna vam donosimo 5 savjeta kako da svoj virtualni event učinite uspješnim. Pa krenimo polako:

1. Započnite s “zašto”

Odredite ciljeve i ključne pokazatelje uspješnosti i dopustite da ti pokazatelji vode donošenje odluka o tome što vaš događaj treba, a što ne.

2. Organizirajte virtualni događaj, a ne webinar

Kako bi bilo koji događaj bio uspješan, angažman je najvažniji. Da bi se olakšao angažman, iskustvo mora biti dinamično, a interakcija dvosmjerna ulica. Nema ništa loše u tome da voditelji dijele sadržaj na Zoomu, ali to samo po sebi ne predstavlja virtualni događaj. Da biste stvorili doista uspješno iskustvo, potražite načine za optimizaciju interakcije za svoje sudionike (ako je moguće, izvan prozora za chat!).

3. Pripazite na sat

Samo zato što je vaš plan bio događaj od dva sata, to ne znači da bi trebao biti i vaš virtualni program. Uzmite u obzir da vaš virtualni događaj možda neće biti vezan za slična vremenska ograničenja kao vaš planirani event. Ako je vaš plan prethodno bio cjelodnevni event, razmislite o tome da virtualni sadržaj podijelite na manje dijelove radi lakšeg praćenja.

4. Ne skraćujte vrijeme produkcije i planiranja eventa

Vjerojatno ne biste započeli planiranje konferencije ili gala večere mjesec dana prije događaja, pa nemojte ni žuriti s planiranjem virtualnog događaja. Uz to, uvijek isprobajte tehnologiju s kojom ćete raditi – ne pretpostavljajte da sve znate, kao i vaši govornici!

5. Razmišljajte izvan okvira

Vaš će virtualni događaj biti ukorijenjen u digitalnom obliku, ali to ne znači da to mora biti isključivo tako. Iskustva su najbolja kada su višesenzorska, pa kad proračun dopušta, razmislite o dodavanju elemenata poput hrane i pića, poklon vrećica ili neke druge fizičke dodirne točke koja veže vaš događaj i dodaje mu novu dimenziju.