Trenutno je oko nas mnogo nesigurnosti. Od pandemije, inflacije ali i trenutnog stanja između Rusije i Ukrajine, zaista smo svakodnevno bombardirani negativnim vijestima koje utječu na svakodnevne odluke naših potencijalnih posjetitelja evenata. Evo kako doprijeti do ljudi kroz buku svih kanala i vijesti kojima smo okruženi:
Koristite vlastitu empatiju, priznajte promjene kroz koje vaši potencijalni sudionici trenutno prolaze
Empatija je zaista ključ. Razmislite o osjećajima i izazovima kroz koje vaši potencijalni sudionici trenutno prolaze, obratite pažnju na ciljeve svog brenda i kreirajte integriranu strategiju. Zamislite se u cipelama svojih sudionika kako bi na pravi način proučili probleme iz njihove perspektive i pomogli ih riješiti. Ne zbog sebe, zbog njih. Ali ne zaboravite, ostanite autentični jer bi vam se moglo obiti o glavu.
Fokusirajte se na vrijednost koju vaš event nudi
Manje je više – uvijek. Upravo zato se vodite za ovom izrekom. Iako bi netko pomislio kako će ostvariti veće benefite ako bude glasan i ima snažan PR, to nekad može biti i dvosjekli mač. Upravo zato, fokusirajte se na ono bitno i istaknite vrijednost svog eventa. Ljudi su sve osjetljiviji na svoje vrijeme i na stvari na koje ga troše. Upravo zato im trebate pokazati benefit koji će ih potaknuti da svoje vrijeme poklone upravo vama.
Obratite pažnju na vijesti i prilagodite svoju promociju
Budite fleksibilni sa svojim planom kreiranih promocija. Kreirali ste svoje oglase, postavili ih u raspored i samo čekate da se objave? Krivo! Obratite pažnju na ono što objavljujete sukladno situaciji. Banalan primjer – kažete u svojoj objavi da u ova tmurna vremena vaši sudionici trebaju malo suca a vani je 30 stupnjeva i sunce već mjesec dana za redom? Smijat će vam se. Gore primjere nećemo ni spominjati. Vjerujte, ne želite širiti radost u eteru u doba kad zavlada krizna situacija na razini države, Europe ili svijeta.
Izbjegnite čestu komunikaciju, ali recite sve što je bitno
Nema potrebe za svakodnevnim komuniciranjem. Bolje pošaljite manji broj mailova prema sudionicima, ali nikako nemojte izostaviti bitne informacije. Čak je i malo duži mail bolji od 7 kraćih nakon kojih će se možda sudionici odjaviti s vaše mailing liste i propustiti bitne informacije za event.
Fokusirajte se na kreiranje osjećaja sreće
Kroz razna istraživanja došli smo do zaključka da trenutno postoje dvije vrste sudionika evenata – oni koji žele ostati doma po svaku cijenu i oni koji žele otići na sve evente kako bi nadoknadili nedostatak istih u zadnje 2 godine. Ove prve je zapravo dosta jednostavno zadovoljiti hibridnim eventom. Ali ovi drugi… oni su izazov za organizatora. Kreirajte event koji će za njih predstavljati njihov mali balončić sreće i biti mjesto na koje su pobjegli od „stvarnog svijeta“.