Zamislite da se sponzori i izlagači stalno vraćaju kako bi sudjelovali na vašim događanjima i još vas stalno kontaktiraju da ih „pogurate“ gdje možete. Nije li to san svakog organizatora događaja? Ovo je moguće! Sve što trebate je identificirati rezultate koje sponzor ili izlagač želi i pomoći im da postignu svoje ciljeve dosljednim pristupom. Postizanje vidljivosti i generiranje prodaje/potencijalnih kupaca dva su uobičajena cilja događaja koje imaju sponzori i izlagači. Odlučili smo se izdvojiti pet načina na koje to možete i postići:
1. Promovirajte ih na društvenim mrežama i e-poštom
Pomaganje sponzorima i izlagačima da ostvare svoje ciljeve proces je koji može započeti puno prije događaja. Možete promovirati njihovo sudjelovanje putem svojih kanala na društvenim mrežama i marketinških promotivnih poruka kroz newsletter. To pomaže sponzorima i izlagačima da postanu vidljiviji i odličan je način za privlačenje prave publike na vaš događaj.
2. Dobijte preglede brendiranjem
Pružanje sponzorima prilike za brendiranje najbolji je način da privučete publiku na njihove virtualne izložbene prostore. To možete učiniti tako da sponzorima i izlagačima omogućite postavljanje brendiranih štandova zajedno s logotipovima, bojama ili slikama. Banner oglasi dostupni u raznim dijelovima virtualne platforme također se mogu koristiti za promociju sponzora i izlagača koji sudjeluju na vašem događaju.
3. Širite svijest tijekom sesija
Drugi način promoviranja vaših sponzora i izlagača je njihovo spominjanje između sesija. Informiranje sudionika o njihovom sudjelovanju u dijelu gdje su izlagači jedan je od načina da to učinite. Također ih možete zamoliti da sponzoriraju nagrade i poklone koji se daju sudionicima događaja.
4. Pošaljite obavijesti unutar platforme
Većina platformi za virtualne događaje organizatorima pruža push obavijesti unutar platforme. Organizatori mogu koristiti ovu značajku za obavještavanje posjetitelja o sponzorima i izlagačima. Obavijesti najbolje funkcioniraju ako su postavljene neposredno prije pauza i online aktivnosti.
5. Pozovite sponzore da sudjeluju kao govornici
Posljednje, ali ne i najmanje važno, možete pozvati sponzore da govore na vašem događaju ili sudjeluju u panel raspravi. To ne samo da ih pozicionira kao stručnjaka, već je i izvrstan način da im se da maksimalna vidljivost od strane sudionika.
Naravno, koju ćete od pet tehnika odabrati ovisi o kategoriji kojoj pojedini sponzor i izlagač pripada ili o tome kako se uklapa u širu sliku događaja.