Pitanje: Što polaznici žele upravo sada? Odgovor: personaliziranije, relevantnije iskustvo. Upravo zato vam u nastavku donosimo nekoliko savjeta kako da im to pružite.
Kao organizatori evenata, provodimo puno vremena pitajući se: “Što naša publika želi?” Dobivanje odgovora na to pitanje može značiti razliku između nezaboravnog, uspješnog događaja i onoga koji posjetitelje i izlagače ostavlja nezadovoljnima i nenadahnutima. Jednostavan odgovor leži zapravo, trenutno, u dvije riječi – personalizirano iskustvo.
Personalizirano iskustvo, što ne mora nužno značiti povratak u offline mod organizacije evenata, ono je što publika očekuje od događanja nakon pandemije, prodajnih treninga, konferencija, sajmova, pa čak i raznih umjetničkih izložbi ili koncerata. Uzevši u obzir da veliki postotak prodanih ulaznica ovisi upravo o marketingu pojedinog događanja, kreiranje strategije za personalizaciju događanja svakako povećava šanse za uspjehom.
Aktivno angažirajte svoju publiku kako biste zapravo dobili personalizirane podatke koji su vam potrebni.
Događaji su napravljeni da okupljaju mnoštvo, a ne nužno da angažiraju pojedince. Stoga se uspjeh događaja doista mjerio samo brojem registracija i povratom na uloženi budžet klijenta. No, s digitalnim događajima, kada sudionici događaja komuniciraju sa sponzorima, jedni s drugima i govornicima, oni ukazuju na svoje osobne preferencije i omogućavaju organizatorima da isporuče iskustvo koje može uključiti svakog sudionika s relevantnim informacijama.
Što više organizatori događaja angažiraju svoju publiku interaktivnim značajkama – poput push obavijesti, ploča s najboljim igračima i drugog sadržaja kao što su npr. natjecanja – to je više podataka dostupno za stvarno razumijevanje ponašanja i preferencija sudionika. Od registracije do prijave, pa do pojedinačnih sesija, organizatori mogu uočiti obrasce i izvući zaključke kako bi poboljšali cjelokupno iskustvo i dali sudionicima ono što žele.
Koristite alate koji vam omogućuju da istovremeno prikažete ROI.
Personalizacija sadržaja za sudionike događaja pomoću platforme za virtualne događaje također je izvrstan način da se opravda ROI klijenata i sponzora. Koristeći podatke prikupljene tijekom događaja, organizatori mogu prikazati metriku koja pokazuje vrijednost događaja. Od mjernih podataka o sponzoriranim banner oglasima do podataka o prometu na „štandovima“, marketinški stručnjaci za događaje moraju biti u mogućnosti pokazati tko je prisustvovao, koje su radnje poduzeli i pratiti potencijalne klijente.
Odredite relevantan, uvjerljiv sadržaj za svoje sudionike.
Sadržaj je način na koji polaznik doživljava brend. A sadržaj događaja zapravo je samo oblik sadržaja – samo zanimljiviji od statičnih informacija. No, kao i sav sadržaj, kada je toliko sadržaja dostupno, lako ga je zanemariti. Zato, da bi bili nezaboravni, iskustvo događaja i svako iskustvo brenda moraju ponuditi kvalitetan sadržaj koji je relevantan i prilagođen pojedinom sudioniku.