Networking je bitan za svakog poduzetnika. A što može biti bolje od toga da se nađete na pravom mjestu u pravo vrijeme? To da ste zapravo vi organizirali taj event. Bitno je razumjeti kako ne treba imati veliki budžet kako biste organizirali event koji će ljudi smatrati velikim samo po njegovoj nominalnoj vrijednosti. Možda se radi o malom okupljanju ali okupljanju pravih ljudi koji će u svojoj budućnosti postići puno zajedno. No kako vam to može pomoći?
Organizacija događaja je stvarno velika industrija
Ako mislite da imate ono nešto za organizaciju događaja, potencijalno biste mogli razmisliti o poduzetništvu u domeni organizacije evenata. Jednom kad ste profesionalni organizator događaja, upoznajete kvalitetne ljude, umrežavate se s njima i osiguravate da se ideje učinkovito ostvaruju. Kao poduzetnik, to možete gledati i s ovog stajališta: Kao organizator evenata uvijek trebate paziti na budžet, rokove, prilagođavati se situacijama i blisko surađivati s klijentima dok se istovremeno pokušavate probiti u industriji. Baš kao jedan radni dan poduzetnika, zar ne?
Uvijek težite kvaliteti
Kad razmišljate o organizaciji događaja, kvaliteta predavača i polaznika izuzetno je važna. Međutim, kad ste novi poduzetnik, trebali biste gledati svoju ideju ili proizvod (pametno) kao svoj govornik broj 1 – za komunikaciju s predviđenim javnostima. Ovdje je najvažnije usredotočiti se na dugoročnu vrijednost vašeg proizvoda/usluge i spojiti je sa stručnošću govornika / gostiju. Dakle, prva stvar koju biste mogli učiniti je evaluacija željenih govornika s obzirom na njihovu stručnost; i kad to postignete, potencijalno bi vam moglo pružiti veću vrijednost nego što ste tražili.
Ponudite dodatnu vrijednosti kako biste se istaknuli
Vaši događaji moraju ponuditi vrijednost koju sudionici nisu doživjeli drugdje. Dakle, možete prilagoditi svoj raspored kako biste ga učinili zanimljivijim. Događaji sa uobičajenim rasporedom i teme često gube sudionike jer se puno toga događa svakodnevno. Ovdje do izražaja dolaze vaša snalažljivost i poduzetničke vještine. Ta situacija u poduzetničkom svijetu predstavlja nekonvencionalan aspekt pomiješan sa kreativnošću koja se može prodati. Dakle, uvijek možete uvesti razne zanimljive ideje u svoje proizvode/usluge kako biste ponudili jednostavnu, a opet dodatnu vrijednost za svoju publiku i govornike.