Kako organizirati hibridan event koji će nadmašiti sva očekivanja?
U ovim novim uvjetima koji su promijenili i način organizacije evenata, važno je upoznati se s opcijama koje nam tehnologija nudi, bitno je pronaći način online komunikacije i organizacije evenata da se klijenti oduševe i vide da nije Zoom sve što postoji.
Upravo zato, ovo predavanje smo posvetili svima onima koji žele naučiti nešto novo i saznati iz prve ruke kako organizirati evente koji će klijenti još dugo pamtiti, a da nemaju osjećaj da su ga mogli i sami napraviti.
Tu najviše pričamo o online eventima, ali i o miksu online evenata s onima na lokacijama. Dva eventa – duplo posla – dupla nagrada!

Predavanje će se održavati jednom u dva mjeseca ili kad se popuni grupa koja je ograničena na maksimalno 10 članova.
Svako predavanje traje 3 sata, od čega je teoretski dio 2 sat, dok sat vremena ostavljamo vašim pitanjima i radu na primjerima, te je uključena i kratka pauza.
Cijena predavanja je 500,00 €, te je po izvršenoj uplati rezervirano vaše mjesto. Po prijavi ćete zaprimiti fakturu na temelju koje možete izvršiti plaćanje.
Lokacija održavanja predavanja je: Eventful, Gračanska cesta 39
Sve dodatne informacije možete saznati putem mail adrese: info@eventful.hr
Online seminari:
Datumi se formiraju prema interesu.
Trajanje predavanja je dva sata uz naknadne primjere i pitanja, ovisno o interesu
Cijena predavanja je 530,00 €. Po uplati se prima link za pristup sadržaju.
Individualne konzultacije:
Vrijeme trajanja individualnih konzultacija je sat i pol, te cijena 850,00 €.
Dogovaranje termina putem maila info@eventful.hr.