fbpx

Kako organizirati hibridan event koji će nadmašiti sva očekivanja?

U ovim novim uvjetima koji su promijenili i način organizacije evenata, važno je upoznati se s opcijama koje nam tehnologija nudi, bitno je pronaći način online komunikacije i organizacije evenata da se klijenti oduševe i vide da nije Zoom sve što postoji.

Upravo zato, ovo predavanje smo posvetili svima onima koji žele naučiti nešto novo i saznati iz prve ruke kako organizirati evente koji će klijenti još dugo pamtiti, a da nemaju osjećaj da su ga mogli i sami napraviti.

Tu najviše pričamo o online eventima, ali i o miksu online evenata s onima na lokacijama. Dva eventa – duplo posla – dupla nagrada!

Individualne konzultacije:

Vrijeme trajanja individualnih konzultacija je sat i pol, te cijena 350,00 kn.

Dogovaranje termina putem maila info@eventful.hr.

 

Online seminari:

Datumi se formiraju prema interesu.

Trajanje predavanja je dva sata uz naknadne primjere i pitanja, ovisno o interesu

Cijena predavanja je 570,00 kn. Po uplati se prima link za pristup sadržaju.

Prijaviti se možete putem linka:

Predavanje će se održavati jednom u dva mjeseca ili kad se popuni grupa koja je ograničena na maksimalno 10 članova.

Svako predavanje traje 3 sata, od čega je teoretski dio 2 sat, dok sat vremena ostavljamo vašim pitanjima i radu na primjerima, te je uključena i kratka pauza.

Cijena predavanja je 950,00 kn, te je po izvršenoj uplati rezervirano vaše mjesto. Po prijavi ćete zaprimiti fakturu na temelju koje  možete izvršiti plaćanje.

Lokacija održavanja predavanja je: Eventful, Gračanska cesta 39

Sve dodatne informacije možete saznati putem mail adrese: info@eventful.hr

                                                                 Prijaviti se možete i putem sljedeće forme: