Kako organizirati uspješan event, koji je usto i održiv
Zanima li vas kako organizirati uspješan event te koji su koraci u organizaciji evenata? Ne morate tražiti dalje! Naše predavanje će vas uvesti i u najsitnije detalje organizacije te vam pokazati kako organizirati event od početka do kraja! Na ovom predavanju ćete naučiti sljedeće:
- Zašto su eventi danas toliko popularni
- Koji su važni koraci u planiranju eventa
- Kako odabrati lokaciju i vrijeme
- Kako obavijestiti ljude o samom eventu
- Što kada nešto ne ide kako smo planirali
- Kako reći ne jednokratnoj plastici i smanjiti utjecaj samog događanja na okoliš
Predavanje će se održavati jednom u mjesec dana ili kad se popuni grupa koja je ograničena na maksimalno 10 članova.
Svako predavanje traje 2 sata, od čega je teoretski dio 1 sat, dok sat vremena ostavljamo vašim pitanjima i radu na primjerima.
Cijena predavanja je 230,00 €, te je po izvršenoj uplati rezervirano vaše mjesto. Po prijavi ćete zaprimiti fakturu na temelju koje možete izvršiti plaćanje.
Lokacija održavanja predavanja je: Eventful, Gračanska cesta 39
Sve dodatne informacije možete saznati putem mail adrese: info@eventful.hr
Prijaviti se možete i putem sljedeće forme:
Online seminari:
Datumi se formiraju prema interesu.
Trajanje predavanja je sat vremena uz naknadne primjere i pitanja, ovisno o interesu
Cijena predavanja je 200,00 €. Po uplati se prima link za pristup sadržaju.
Individualne konzultacije:
Vrijeme trajanja individualnih konzultacija je sat i pol, te cijena 150,00 €.
Dogovaranje termina putem maila info@eventful.hr.